Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Ciné Bioscooptickets voor ‘She Came to Me’ - Libelle - 24l01

Réduire
X

• Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

• Ciné Bioscooptickets voor ‘She Came to Me’ - Libelle - 24l01

WIN BIOSCOOPTICKETS VOOR ‘SHE CAME TO ME’!

Zin om naar de bioscoop te gaan voor een onweerstaanbare romcom? Wij trakteren! Wij geven namelijk 75 duotickets weg voor de nieuwste film ‘She Came to Me’, met Peter Dinklage, Anne Hathaway en Marisa Tomei in de hoofdrollen. Een gevatte, slimme en grappige film die bovendien het Filmfestival van Berlijn opende in 2023.

Waarover gaat de film?

Componist Steven Lauddem (Peter Dinklage) zit vast. De inspiratie voor de opera die zijn grote terugkeer moet inluiden, laat op zich wachten. Op aanraden van zijn vrouw en psychologe (Anne Hathaway) dwaalt hij rond in New York, op zoek naar een geniaal idee. Hij ontmoet Katrina (Marisa Tomei) - kapitein op een sleepboot en ziekelijk verslaafd aan romantiek – een vrouw die zijn creativiteit naar ongekende hoogtes stuwt.

Wat kan je winnen?
    Maak kans op één van de 75 duotickets voor de film 'She Came to Me!

De film komt op 17 januari uit in de bioscoop!

Vraag

Wie speelt de operacomponist?

Peter Dinklage XXX

Hoeveel mensen zullen deelgenomen hebben aan deze wedstrijd op 24/01/2024 om 23:59?
    ​
    Rejoignez Trade Republic (100% certifié, garanti et légal en EU). La façon la plus intelligente d'investir et d'épargner. Ici mon invitation vip pour obtenir un cadeau de bienvenue de 30€ en actions, le meilleur taux de compte épargne (3,25% brut) et 1% de cashback automatique sur tous vos achats, carte gratuite, retraits partout sans frais, etc...https://refnocode.trade.re/4mzrkgq1​

Ysense, Top site de sondages rémunérant vite et bien! Foncez! https://www.ysense.com/?rb=108397260
    ​

expiré

Commentaire

Unconfigured Ad Widget

Réduire

Google Adsense

Réduire

Unconfigured Ad Widget

Réduire
    Chargement...
    X