Annonce

Réduire
Aucune annonce.

Un caddie rempli pour une valeur de 250 EUR - Promojagers - 27l02

Réduire
X

• Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

• Un caddie rempli pour une valeur de 250 EUR - Promojagers - 27l02

Win deze winkelkar twv. €250,-

Ik kom 'm persoonlijk afleveren bij je thuis

? Inclusief Oral-B elektrische tandenborstel, flesje cava, een gloednieuwe wokpan, Nutella, Dash wasmiddel, voorraadje vaatwastabletten, Lenor geurparels, ... kortom alles voor de uitzet!

? EN... bovendien geven we ook nog eens 2 GAMMA bonnen (t.w.v. € 50,-) weg.

Ja, ik wil meedoen!

❔ Wat valt er precies te vieren?

? ? Wel, groot nieuws en primeur in België: promojagers.be en onze mobile app zijn volledig vernieuwd.

Vanaf nu kan iedereen (ja, ook jij! ?) er dagelijks meestemmen op de allerbeste promo’s van het moment! En dat in maar liefst 21 categorieën.

? En de top 10 promo’s? Die ontdek je voortaan op onze homepagina!?Neem elke dag een kijkje en mis zo geen enkele deal meer!

? Wat denk jij van de vernieuwingen? Laat het ons weten! ?

Om dit goede nieuws te vieren, pakken we groots uit. We geven een volle winkelkar weg ter waarde van maar liefst € 250,- (inclusief Oral-B tandenborstel, vaatwastabletten, flesje cava, ...). Bovendien maak je ook nog eens kans op 4 toegangstickets voor Plopsaland De Panne, 4 toegangstickets voor Plopsaqua of 1 van de 2 GAMMA cadeaubonnen t.w.v. € 50 die we eveneens mogen weggeven. Deelnemers moeten woonachtig in België zijn, max. 1 prijs per adres.

Hoe kan je winnen?

Heel eenvoudig. Klik op de knop hierboven en laat je gegevens na. Jouw deelname is 1 winkans op deze prachtige prijs. Indien je dat wenst, kan je nadien extra winkansen verzamelen door deze wedstrijd te delen met je vrienden. De wedstrijd loopt van 20 t.e.m. 27 februari 2025 om 23u59.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij slaan deze veilig op. Deze worden uiteraard niet doorgegeven of doorverkocht. Als je deelneemt, ga je akkoord dat we je via mail op de hoogte houden van het wedstrijdverloop en de winnaars.

Veel succes!
    ​​

Unconfigured Ad Widget

Réduire

Google Adsense

Réduire

Unconfigured Ad Widget

Réduire
Chargement...
X