Bon je me lance : concours sur la page instagram suivante :
wonderboxbelgium
❤ GIVEAWAY ❤
[NL] Bij Wonderbox strooien we graag met liefde! Doe mee aan deze valentijnswedstrijd en maak kans op een e-geschenkdoos met activiteiten waarvan je hart een sprongetje maakt.
Hoe deelnemen:
? Abonneer je op onze pagina @wonderboxbelgium
? Like deze post
? Nodig in een comment 2 vrienden uit om mee te doen
En verhoog je kansen door deze post te delen in je stories en ons te taggen.
De wedstrijd loopt af op 7 februari om middernacht! De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 februari. Gogogo wonderlovers ?
? Liker cette publication
? Inviter 2 ami·e·s en commentaires
Doublez vos chances de gagner en partageant le concours en story et en nous taguant !
Fin du concours le 07/02 à minuit. La·le gagnant·e sera annoncé·e le 08/02 ! À vous de jouer ?
Si tout le monde en poste un ainsi qu'un fb par jour, le forum redeviendra plus actif :)
wonderboxbelgium
❤ GIVEAWAY ❤
[NL] Bij Wonderbox strooien we graag met liefde! Doe mee aan deze valentijnswedstrijd en maak kans op een e-geschenkdoos met activiteiten waarvan je hart een sprongetje maakt.
Hoe deelnemen:
? Abonneer je op onze pagina @wonderboxbelgium
? Like deze post
? Nodig in een comment 2 vrienden uit om mee te doen
En verhoog je kansen door deze post te delen in je stories en ons te taggen.
De wedstrijd loopt af op 7 februari om middernacht! De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 februari. Gogogo wonderlovers ?
? Liker cette publication
? Inviter 2 ami·e·s en commentaires
Doublez vos chances de gagner en partageant le concours en story et en nous taguant !
Fin du concours le 07/02 à minuit. La·le gagnant·e sera annoncé·e le 08/02 ! À vous de jouer ?
Si tout le monde en poste un ainsi qu'un fb par jour, le forum redeviendra plus actif :)
Commentaire