Annonce

Réduire
Aucune annonce.

duoticket Willy Sommers en Christoff - Radio 2 - xxlxx

Réduire
X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • duoticket Willy Sommers en Christoff - Radio 2 - xxlxx



    Speel mee en win jouw duoticket voor Willy Sommers en Christoff in de Lotto Arena

    Op 12 november kan jij dankzij Radio 2 met z'n tweeën gaan genieten van dit unieke concert!

    Willy Sommers en Christoff, toppers met respectievelijk 50 en 30 jaar op de teller van podia alom, verzekeren ons nu al van het grootste meezingfeestje van het post-Corona-tijdperk. Met SING-OFF lanceren zij een nieuw concept in Vlaanderen: een ongezien groots meezingconcert. Niet zomaar een dubbel-concert van Christoff en Willy, maar een zangfestijn met werkelijk àlle hits, verrassende samenwerkingen, eindeloos leuke medley’s en… strijd.
    Feestje van het jaar!
    Jong en oud kunnen in een omgebouwde Lotto Arena de Covid-19 uit hun longen zingen. Christoff straalt: “Natuurlijk was 2020 rampzalig. En de start van 2021 was ook al nefast voor de feestvreugde. Maar we merken dat het elke dag beter gaat. En wij kijken positief vooruit.” Rotsvast overtuigd dat ze tegen de zomer weer op de planken staan en doen wat ze het liefste doen – zingen! – voegt Willy daar aan toe: “Ik voel mij in topvorm en klaar om tegen november alle registers open te trekken en het feestje van het jaar op gang te trekken.”
    Speel mee en win jouw duoticket!

    Om je plekje te bemachtigen voor dit unieke meezingconcert, volstaat het om een antwoord te geven op onderstaande vraag. Antwoorden en dan duimen dat jij één van de gelukkigen bent!

    Vraag:

    Willy Sommers staat intussen een halve eeuw op het podium. Naar aanleiding van die verjaardag heeft hij een boek uitgebracht. Wat is de titel van het boek?

    - Willy Sommers, de muziek van mijn leven.
    - Willy Sommers, alles voor de fans.
    - Willy Sommers, de soundtrack van mijn leven. XXXXX ( https://www.pelckmansuitgevers.be/wi...mers.html#gref)

    Daarna aanmelden met je VRT account.


    Dlp: xxlxx

  • #2
    U heeft geen toegangsrechten voor deze pagina.

    expiré

    Commentaire

    Unconfigured Ad Widget

    Réduire

    Google Adsense

    Réduire

    Unconfigured Ad Widget

    Réduire
    Chargement...
    X